28.10.09


http://flocos.tv/curta/katiuska/


que me dicides disto?
eu digo:
que eu unha vez estiven nesa mesma carballeira pero nunca tiven esa chaqueta tan bonita
que non me ensinaron que tamén serve para sachar, pero probablememente dirixas danzando
que ruth sabe que hai que explorar o plano baixo pero as xotas póñenmo difícil


convídote a que percorras a miña terra con katiuskas e da man de antón coucheiro filde,
a quen tiven o pracer de coñecer fai unha semana
cando sentou diante miña no salón teatro.

cou

8 comentarios:

  1. eu gostei realmente do filme. Para lhe mostrar que eu deixar comentários. Ala e agora traduces(recomendado) un beijo

    ResponderEliminar
  2. Ai espero que se afiance a relacion co citado membro da saga dos coucheiro, apareceu de maneira repentina pero apareceu e é unha sinal! comprareime unhas katiuskas para visitar a Ulloa e sachar a leira a ritmo de muñeira, iso si os pasos márcalos ti

    ResponderEliminar
  3. Se ve que el apellido Coucheiro es de artistas :), aunque este especie de lenguaje nuevo, esa interdisciplinidad y demás quizá sean demasiado vanguardistas para mi. Por otra parte, me parece un experimento muy interesante lleno de lirismo que por supuesto hay que respirarlo por los sentidos, por los sentimientos aunque también tiene su razocinio es pura poesía y lo veo mucho más adsequible en el campo del teatro que en el terreno audiovisual.

    Entiendo, que a pesar de que la tierra, la naturaleza es para disfrute y cuidado de todos, o debería serlo,se le pone precio y se introduce en el mercado como todo, primando el dinero aunque eso suponga quemar la naturaleza y en definitiva ahogarnos a nosotros mismos en una bañera.


    un saludo pa que luego digas que no te comento XD

    ResponderEliminar
  4. Pati,pati pati...estou perdida nestes comentarios ,pero quero decirche que es unha artista dende moi pequecha!xa cando me mandabas pintar os beizos con catro anos para actuar en todo é un conto!.
    !canto chove dende entón!.
    desexoche sorte na vida e tamén no mundo artístico.
    teresa

    ResponderEliminar
  5. non sei como chegaches ata aqui, pero alegrame moito "oirte".
    as veces creo que non choveu tanto desde aquilo, porque eu sigo sentindo o mesmo cada vez que entro nese mundo os venres pola tarde.

    ainda que agora aborreza pintar os beizos

    ResponderEliminar
  6. Patri, ti si que es impresionante!!!! Espero que este recuncho virtual teña moita vida! O filme...sen palabras!
    Parabéns polo blog!!!
    Vémonos luns pitufiña!!!!!!!

    ResponderEliminar
  7. Hola Patricia, que tal estás?
    Bueno paréceme que a foto é moi bonita, e que o teu comentario é moi especificado e moi bonito.

    Bueno déixote

    ...VaNeSa...CoUcHeIrO...gOnZáLeZ...

    ResponderEliminar
  8. Bueno Patricia Coucheiro,eres moi activa,tes moitisima seguridade en ti mesma ,o contrario do que eras de pequena (recordas cando querías un libro).
    -gustache viaxar aínda que sexa sola,sair coñecer .........non tes medo
    -De pequecha recordas ,nada sen avo as actuacións,nada de viaxe a madrid............
    -Non che gusta pintar os beizos.....

    Bueno esto ven a que creo que so lle ocurre os diferentes os únicos...os artistas....

    decirche tamén que me encantaron as obras que vin .Cada unha diferente pero nas duas interpretaches moi ben.
    pronto te veremos na gran pantalla?Bueno mellor outra vez no teatro.
    un bico
    Teresa

    ResponderEliminar

tocameostestos