22.2.10

EFECTO CORONA

esta semana un curso de iluminacion teatral da aula de teatro da USC da man do señor que deu luz a "so vostede mais eu" maxistralmente o ano pasado. gracias juan.

el ensínanos a protexer a liña. e moi importante, dixo. e moi importante, repetiu.

El efecto corona se presenta cuando el potencial de un conductor en el aire se eleva hasta valores tales que sobrepasan la rigidez dieléctrica del aire que rodea al conductor. El efecto corona se manifiesta por luminiscencias o penachos azulados que aparecen alrededor del conductor, mas o menos concentrados en las irregularidades de su superficie.

si, xa sei que as miñas irregularidades non irradian nada. que magoa. pero o aire que me rodea esta demasiado saturado, ao mellor e por iso polo que non te decatas de que me sae fume por aqui. si, acercate, fixate ben. a miña liña esta a punto de quedar en coiros. iso deberia asustarme. en realidade asustame. moito. pero non teño un diferencial.

diferencial: dispositivo do tecido electrico que salta cando non se recibe polo neutro o potencial transmitido na fase.

el dixo que no noso ambito o deferencial só salta cando a diferencia de emision e recepcion sobrepasa os 300v. ao carallo. eso e o que digo eu. ao carallo. porque nos ata 300v e unha toma normal salta aos 30v. porque 30v perdidos son unha constante para nos" tes razon. son unha constante. sempre 30v que se perden, que non sabes moi ben onde van. pero a diferencial segue sen saltar. e eu afogo.



MAGNETOTÉRMICO: dispositivo capaz de interrumpir la corriente eléctrica de un circuito cuando ésta sobrepasa ciertos valores máximos

antano existian os chamados plomos que so dispoñian dun fino arame deste material que impedia que o cable se qeuimara. primeiro faciao el. pero modernizouse. que mais da. fai moito que os plomos se fundiron. despois apareceron os fusibles, moito mis finos, por incorporar un cristal, pero igual de rusticos. os novos tempos reclaman os magnetotermicos. cando se eleva moito a temperatura, baixanse. pero eu ainda agardo a que me regalen un chintofano deses. pero aqui non baixa nada. o telon non da nin un respiro. que continue o espectaculo.

2 comentarios:

  1. te compraré un magnetotérmico (te aviso, no se si abrá en italia destos chintofonos), x aqui se te echa de menos y estamos cerca de una fundida de plomos bajo la batuta de los señores profesores y las sorprendetes novedades

    ai si que digo yo, tocallos testos

    lu

    ResponderEliminar
  2. aqui hai algo que che transmite unha sensacion parecida a que temos cando bordeamos o obradoiro.

    ResponderEliminar

tocameostestos